2012. február 29., szerda

A mosható pelenkáról általában

Felfedeztük nagyanyáink praktikáit! A textilpelenka újra reneszánszát éli. Természetesen mindezt modern formába csomagolva. A kényelmét nehezen adja fel az ember:)
A mai mosható pelenkák széles választékban elérhetőek. Mindenféle méretben, színben, formában megvásárolhatóak. Természetesen, mindez jó áron. Ami divatos, az mindig drága is.
Az interneten keresgélve nekem is megtetszett ez a költséghatékony módszer. Gyermekeink egymás után születtek, így volt egy időszak, amikor két popsit kellett tisztába tenni. Ez természetesen kétszeres pelusadag kétszeres költségekkel. Úgy döntöttem, váltok, feladom a költséges eldobható pelenkákat, és ráállok a moshatósra. (Ezzel együtt feladtam a teljes kényelmemet is:) De melyiket válasszam? Nekem fontos az ár is. Nézelődtem, tudakozódtam. Nem olcsó mulatság a moshatós változat sem. Egyszerre két apróságnak nem kis költség a beruházás. A legolcsóbb is 2000 Ft/ db-nál kezdődik.
Így született meg egy elhatározás: varrni fogok. Ennél takarékosabb megoldás nincs. Elmentem 1-1 turiba, felvásároltam az összes fellelhető lepedőanyagot, törölközőt, és kezdődhetett a próbálkozás.
Ezen a blogon erről szeretnék bővebben írni, kedves Olvasóm. Remélem, hasznát fogod venni. Nem célom az összes fellelhető ötletet összegyűjteni. Arról olvashatsz, hogy én milyen módon hódítottam meg a mosható pelenkák rejtélyes világát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése